CUM SE LIVREAZA

COMANDA TA AJUNGE IN SIGURANTA LA DESTINATIE

Ne dorim ca intreaga experienta de cumparare pe care ai avut-o alaturi de noi sa te surprinda placut, inclusiv la livrare. De aceea, am ales sa iti oferim cele mai bune conditii in care echipamentele alese pot ajunge la tine. Tu decizi cand plasezi comanda, inainte de finalizarea acesteia, ai optiunea de a alege intre ridicarea comenzii din magazinul F64 sau livrarea prin curier.

RIDICAREA COMENZII DIN SHOWROOM

Daca vrei sa ridici comanda din magazinul F64, inainte de finalizarea comenzii te rugam sa alegi optiunea:

„Vreau sa ridic comanda din magazinul F64 (Bd. Unirii, Nr. 45, Bucuresti)”

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in magazinul F64, le poti rezerva si ridica pe loc (adresa magazinului nostru este: Bd. Unirii, Nr. 45, Bucuresti).

Daca ai achitat deja comanda inainte de a veni sa o ridici, te rugam sa ai la tine actul de identitate. In cazul persoanelor juridice, este necesar ca delegatul sa aiba o imputernicire din partea firmei.

LIVRAREA COMENZII PRIN CURIER

Daca doresti livrare prin curier, inainte de finalizarea comenzii te rugam sa alegi optiunea: „Vreau sa primesc produsele prin Curier Rapid” Poti, de asemenea, sa decizi intre cele doua firme de curierat cu care noi lucram: Fan curier sau Urgent Cargus. Comenzile inregistrate sunt livrate conform modalitatii alese si a informatiilor furnizate in procesul de comanda. Te rugam sa verifici corectitudinea datelor inscrise, iar in cazul in care ai sesizat erori sau doresti sa modifici ceva in comanda, te rugam sa ne contactezi pentru procesarea acesteia, la numarul de telefon: 021.270.00.50 sau prin serviciul Live Chat 24/7. In cazul livrarilor prin curier, acesta va emite pe loc o chitanta pentru suma platita. Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar, valabila atat pentru clienti persoane fizice, cat si clienti persoane juridice. F64 nu va mai emite ulterior alta chitanta, singura chitanta valabila fiind cea emisa de curier. Pentru detalii despre livrare, poti contacta direct serviciul de curierat: FAN Courier, la telefon: 0219336 Urgent Cargus, la telefon: 0219330 (Bucuresti) / 0219282 (provincie)

LIVRARE GRATUITA LA COMENZI PESTE 300 RON

Am dorit sa oferim cat mai multor clienti posibilitatea de a beneficia de transport gratuit. Asadar, daca valoarea produselor alese de tine este de peste 300 de lei, costul transportului este integral suportat de noi. Daca esti foarte aproape de acest prag, merita sa mai verifici inca o data daca mai doresti sa adaugi un produs la comanda ta. Inainte de finalizarea comenzii, vei primi si un mesaj de reamintire si recomandare in acest sens. In cazul in care comanda ta finala nu atinge pragul de 300 lei, tariful unic de transport este 14.99 lei, indiferent de locatia din Romania unde alegi sa soliciti livrarea, fara conditii de greutate sau volum. Am negociat cu partenerii nostri de transport cele mai avantajoase conditii pentru clientii nostri.

CAND PRIMESTI COMANDA

Termenul de livrare a comenzii depinde de locatia unde soliciti livrarea si momentul in care faci comanda. Comenzile facute dupa ora 13:00 vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare. Toate livrarile in aceeasi zi sunt efectuate prin Urgent Cargus. Livrarile cu termen 24-48 de ore Comenzile inscrise si procesate de Luni pana Vineri pana la ora 18:30 sunt livrate a doua zi sau in prima zi lucratoare la adresa mentionata, prin curier rapid (Urgent Cargus / FAN Courier).

EXCEPTIE DE LA TERMENELE SPECIFICATE

Fac exceptie de la intervalele mentionate, comenzile plasate de Black Friday si situatiile in care sunt conditii meteorologice nefavorabile. In aceste perioade, termenul maxim de 48 ore poate fi depasit. Termenele de livrare mentionate fac referire la comenzile care se achita in sistem ramburs (numerar la curier) sau a caror plata a fost confirmata pana la ora 13:00 pentru livrare in aceeasi zi, respectiv 18:30 pentru livrare in 24-48 de ore. Pentru comenzile achitate prin ordin de plata sau rate Cetelem, termenul de livrare poate suferi modificari, in functie de timpul de procesare al platii.

POTI SA VERIFICI COLETUL INAINTE DE PLATA

Ne dorim sa ai incredere atunci cand faci plata la livrare, asa incat am stabilit cu partenerii nostri un acord prin care poti sa verifici coletul inainte de a plati la curier, fara alte costuri suplimentare.

Verificarea coletului se poate efectua doar in prezenta curierului, in limita a 5 minute si presupune o analiza estetica, nu si tehnica (proba de functionare) a echipamentelor comandate.

Daca sesizezi ca echipamentele primite difera de cele comandate sau sunt neconforme, te rugam sa refuzi primirea coletului, prin completarea AWB-ului in prezenta curierului.

In cazul comenzilor care contin mai multe echipamente si constati ca doar o parte dintre ele sunt neconforme, refuzul de primire se poate aplica doar pentru intreg coletul, nu si partial.

In cazul comenzilor achitate in avans (plata online, prin card sau OP) pentru care s-a inregistrat refuz de primire si se doreste returnarea contravalorii produselor, este necesar sa ne notifici in acest sens pentru a procesa in cel mai scurt timp posibil solicitarea ta, la telefon: 021.270.00.50.

Costurile de transport pentru coletele refuzate la primire sunt suportate in

intregime de catre F64. Acest beneficiu este oferit in mod gratuit clientilor F64.ro, pentru comenzile livrate prin intermediul FAN Courier / Urgent Cargus, pe teritoriul Romaniei.

Echipamentele F64 pot fi livrate si in afara tarii (prin curierat rapid).

Pentru a obtine costul si termenul de livrare te rugam sa ne contactezi pe e-mail, la adresa: info@f64studio.ro sau telefonic 021 270 00 50.

EXPEDITIE SI LIVRARE FILME DEVELOPATE, FOTOGRAFII SCANATE SI PRINTURI ANALOG

Pentru filmele foto predate personal de client in cadrul magazinului F64 Studio Livrarea atat in Bucuresti, cat si in restul tarii se face in termen de 7-9 zile lucratoare din momentul predarii in magazin a filmului / filmelor. Pentru filmele foto trimise de catre client prin curier catre F64 Studio Livrarea atat in Bucuresti, cat si in restul tarii se face in termen de 7-9 zile lucratoare din momentul receptionarii de catre F64 a filmului / filmelor expediate de client Pentru fotografiile scanate de pe film Fotografiile scanate de pe film se livreaza clientului exclusiv prin transfer digital in maxim 7 zile lucratoare din momentul receptionarii de catre F64 a filmului /filmelor expediate de client. Pentru fotografiile printate analog Fotografiile printate analog se livreza atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, in termen 7-9 zile lucratoare din momentul receptionarii de catre F64 a filmului /filmelor expediate de client. Clientii care opteaza pentru expedierea filmelor foto catre F64 Studio trebuie sa trimita filmele foto pe adresa magazinului F64 Studio, Bulevardul Unirii nr. 45, sector 3, Bucuresti, in atentia departamentului Printing F64

RETUR FOTOGRAFII

Fotografiile printate pot fi returnate doar in cazul in care prezinta defecte de imprimare sau au suferit deteriorari in urma transportului.

Fotografiile cu defecte de imprimare sau care au suferit deteriorari in urma transportului se trimit la Showroom-ul VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii fotografiilor vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie fotografiile ce vor fi printate in schimb dupa constatarea defectului.

Trimiterea fotografiilor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care fotografiile au fost livrate si/sau preluate de catre client sau un reprezentant al acestuia.

Exceptie de la returnare:

Nu se accepta pentru returnare filmele foto si printurile analog care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Retur filme, fotografii scanate si printuri analog

In cazul in care, pentru orice motive, filmul sau imaginea este distrusa, prestatorul raspunde in limita valorii peliculei afectate.

Pentru fisierele scanate si primite deja de client, returul nu poate consta decat in rescanarea intregului film sau a cadrelor pentru care se reclama o neconformitate.

Pentru printurile analog se poate opta intre refacerea acestuia tinand cont de observatiile clientului sau se poate cere restituirea pretului, caz in care se returneaza la Showroom-ul VANZATORULUI printul in forma in care a fost primit de client.

Printurile analog cu defecte de imprimare sau care au suferit deteriorari in urma transportului se trimit la Showroom-ul VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii fotografiilor vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie fotografiile ce vor fi printate in schimb dupa constatarea defectului.

Trimiterea fotografiilor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care fotografiile au fost livrate si/sau preluate de catre client sau un reprezentant al acestuia.

Exceptie de la returnare:

Nu se accepta pentru returnare filmele foto si printurile analog care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

LITIGII

Pentru orice conflict aparut intre S.C. F64 STUDIO S.R.L. si clientii sai, se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul S.C. F64 STUDIO S.R.L..

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

- Contravaloarea transportului produselor catre firma F64 STUDIO S.R.L. va fi suportata de client;

- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate;

- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la telefon +4 021.312.88.98 / +4 0722.234.234 sau ne puteti scrie pe adresa printing@f64studio.ro. De asemenea, ne puteti scrie prin intermediul "Condicii de sugestii si reclamatii", disponibila aici.